返回列表 回復 發帖

總覺得蝙蝠俠--夜神起義影射緊文革同共產黨

岩岩睇完蝙蝠俠--夜神起義,$ g5 I- u1 P0 }8 l. Y
總覺得佢影射緊文革同共產黨!!!~
! p( n/ ?0 R  J! T/ x1 rTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。
! ?! X# h4 W( c: _TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。(Ps.大陸唔知有冇得上呢?!~)
唔係呀嘛... 係咪你諗多左呀...?
+ O; B0 v$ M" `  W( g(by the way... 我仲未睇......)
返回列表